طراحی سایت

طراحی سایت وب سایت

طراحی سایت

طراحی سایت وب سایت

تیم طراحی سایت اسپیناس
نشر مقالات آموزشی

  • ۰
  • ۰

سئو در طراحی سایت

سئو در طراحی سایت

در این بخش از مقالات سئو به نکاتی مهمی که بر روی بهینه سازی سایت و طراحی سایت تاثیر دارد می پردازیم .

گوگل برای پیدا کردن و ایندکس کردن وب سایت ها از الگوریتم های بسیار هوشمند و قوی استفاده می کند که هر ساله آن الگوریتم ها را به روز می کند و از روش های جدید تری استفاده میکند . در این مطلب ما می خواهیم به آخرین تغییرات مربوط به این تغییرات بپردازیم . رعایت کردن قواعدی که گوگل تعیین می کند تاثیر بسزایی بر بهینه سازی وب سایت دارد .

Content readably

خوانی محتوا . یکی از آخرین تغییراتی که گوگل اعمال کرده این است که مطالبی که خواندن آن ها برای کاربران راحت تر است را ایندکس کند . هر چه قدر یک محتوا قابلیت خواندن آن بیشتر باشد یا به عبارت دیگر خواندن آن ها برای کاربران خوشایند و راحت باشد احتمال این که این مطلب توسط گوگل ایندکس شود بیشتر می شود .

بسیاری از طراحی سایت ها هستند که محتوای آن ها بسیار مفید است اما به دلیل رعایت نکردن اصول نوشتن مطالب برای وب سایت کاربران از خواندن این مطالب امتناع می کنند .

برای رعایت اصول نوشتن مطالب در وب سایت کار های زیر پیشنهاد می شود :

1-عنوان های مطالب ، کلمات کلیدی را با یک رنگ متفاوت از رنگ متن اصلی انتخاب کنیم

2-پاراگرافی کردن متن اصلی . هیچ چیز به اندازه خواندن یک متن طولانی یکپارچه نیست . حتما اگر مطلب شما طولانی لست آن را به صورت چندین پاراگراف 3 الی 5 خطی تبدیل کنید تا خواندن مطلب برای کاربر راحت شود .

3-قرار دادن تصاویر مرتبط و مناسب با مطلب . قرار دادن یک عکس مناسب در میان متن برای کاربر بسیار خوشایند و اشتیاق او را برای خواندن ادامه مطلب بیشتر می کند .

4-استفاده از فونت مناسب . در تمام متن اصلی سعی کنید از یک فونت واحد استفاده کنید . سعی کنید از یک فونت معمول و قابل خواندن برای بیشتر مردم باشد . مانند : فونت یکان و …

 

30H

این مورد هم یکی از آخرین تغییراتی است که گوگل اعمال کرده . این قاعده به 30H یا همان 30 Header معروف است . به این صورت که در یک وب سایت بیش تر از 30 تا تگ <H> استفاده نشود . گوگل وب سایت هایی که بیش از این تعداد تگ هد استفاده کند را به عنوان متقلب می شناسد و احتمال این که مطالب این وب سایت ایندکس شود بسیار کم می شود .

گوگل تگ های هدر را به عنوان شاخص های یک وب سایت در نظر می گیرد . یعنی یک  طراحی وب سایت را می توان با استفاده از این تگ ها شاخص ها یا کلمات کلیدی وب سایت را مشخص کنیم . به عنوان مثال یک شرکت خدماتی را در نظر بگیرید که می خواهد با کلمه کلیدی شرکت خدماتی به گوگل معرفی شود . پس می تواند مطالبی با عنوان شرکت خدماتی که باید این عنوان با تگ هدر <H> بنویسد را در وب سایت قرار دهد .

  • ۹۶/۰۶/۲۷
  • ehsan sh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی