طراحی سایت

طراحی سایت وب سایت

طراحی سایت

طراحی سایت وب سایت

تیم طراحی سایت اسپیناس
نشر مقالات آموزشی

  • ۰
  • ۰

شرکت حمل و نقل

شرکت سوربن ترابر هوشمند از سال 1389 در زمینه حمل و نقل کالا عمدتا برون شهری آماده ارائه خدمات مشاوره ای، مشارکت و اجرای انواع پروژه های لجستیکی، حمل و نقل، خدماتی (اعلام بار ، حمل بار ، باربری ، انبارداری، بارگیری و تخلیه انواع محموله) خدمات عمرانی (راه سازی، خاکبرداری و بتن ریزی و …) می باشد. در صورت نیاز به شماره باربری و اعلام بار از اطلاعات تماس در سایت استفاده نمایید .

 

حمل و نقل شرکت سوربن ترابر هوشمند در قالب خدمات باربری ارائه می شود که در راستای ارائه خدمات ایمن و ارزان است .

 

حمل و نقل سریع

اصل مشتری محوری در سوربن همیشه وجود دارد و در جابه جایی انواع کالاها در داخل کشور سعی در ارائه خدمات حمل و نقل سریع همراه با کاهش هزینه خدمات لجستیکی است که از مهمترین چشم انداز های سوربن در حمل و نقل و باربری محسوب می شود .

در کنار خدمات حمل و نقل سوربن دارای یک پلتفرم هوشمند است که فرایند باربری را آسان تر می کند

حمل و نقل با کمک بارمپ یک بستر امن حمل و نقل  را برای تمامی صاحبان کالا و مدیران شرکت ها و کارخانجات ارائه می کند که خدمات سریع و ارزان را با کیفیت بالا داشته باشند و اعلام بار خود را در نمایندگی ها سوربن ثبت نمایند . در صورتی که نیاز به خدمات باربری دارید شماره باربری در صفحه تماس با ما است همچنین میتوانید با مراجعه به نمایندگی های ما اطلاعات بیشتری در مورد حمل و نقل بار خود دریافت کنید .

اعلام بار  به شروع حمل بار توسط باربری را می گویند که کالا همزمان از مبدا شروع به حرکت می کند.  در زمان گذشته اعلام بار از طریق سنتی و به صورت دستی در مراجعه به پایانه باربری انجام می گرفت اما اکنون با پیشرفت تکنولوژی با استفاده از شبکه های اجتماعی و اپ های به باربری رانندگان می توانند بار خود را اعلام کنند که این امر باعث سهولت در ردیابی بار سپرده شده به شرکت حمل و نقل است. در اپ باربری که به صورت سامانه ای طراحی شده است که هم راننده و هم صاحب بار بتواند به صورت مستقیم بار خود را اظهار کند و رانندگان هم این بارها را مشاهده کنند. این سامانه های باربری می توانند واسطه ها را حذف کنند و همچنین عوامل مربوط به آن را تسهیل کنند.

شماره باربری اگر جز مواردی است که در جستجوی آن هستد شما را راهنمایی می کنیم

در صورتی که ساکن تهران هستید می توانید از شماره باربری دفتر تهران استفاده کنید

شماره باربری دفتر تهران :44769200 – 021

حمل و نقل شرکت سوربن ترابر هوشمند در قالب خدمات باربری ارائه می شود که در راستای ارائه خدمات ایمن و ارزان است .

حمل بار از مهمترین خدمات شرکت حمل و نقل سوربن ترابر می باشد که خدمات حمل بار به شهرستان را می توانید به شرکت ما بسپارید خدمات  حمل بار برای تمامی ارگان سازمان ها و شرکت ها در دسترس است شرکت سوربن ترابر شعب و نمایندگی های فعالی برای حمل بار در سراسر کشور دارد که برای اعلام بار میتوانید با هر یک از نمایندگی ها ما تماس بگیرید تا از ریز جزئیات خدمات باربری ما مطلع شوید .

 

شرکت باربری بدین معناست که دارای شخصیت حقوقی است و خدمات ارائه دهنده نظیر حمل بار و اثاث منزل را درون شهری و بین شهری انجام می دهد. شرکت های باربری علاوه بر ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها باید مجوزهای باربری از اتحادیه و وزارت راه دریافت می کنند.

باربری به انواع مختلفی دسته بندی می شود

 

  • ۰۱/۰۵/۲۶
  • ehsan sh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی