طراحی سایت

طراحی سایت وب سایت

طراحی سایت

طراحی سایت وب سایت

تیم طراحی سایت اسپیناس
نشر مقالات آموزشی

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت با لاراول

طراحی سایت با لاراول در چند سال اخیر رونق زیادی پیدا کرده و افراد زیادی به استفاده از آن در طراحی وب سایت علاقه مند شده اند.

لاراول چیست؟

در دنیای وب و طراحی وب سایت، کمتر کسی است که نام زبان برنامه نویسی php را نشنیده باشد. php یکی از معروف ترین و پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی می باشد.

با این زبان می توان هم برای طراحی وب سایت و سمت کاربر برنامه نویسی کرد و هم کدهای سمت سرور را نوشت. به همین دلیل کاربرد آن بسیار زیاد است.

همچنین یادگیری آن نسبتاً راحت بوده و آموزش های آن به زبان فارسی در بسیاری از وب سایت ها وجود دارد. وب سایت های زیادی با این زبان ایجاد شده اند که از آن ها می توان به سایت Yahoo، ویکی پدیا، وردپرس و … اشاره کرد.

این زبان برنامه نویسی دارای چندین فریمورک است که کار کردن با این زبان برنامه نویسی را راحت تر می کند. یکی از این فریمورگ ها، لاراول (Laravel) می باشد.

در یک فریمورک، کدها به صورت از پیش آماده وجود دارند و برنامه نویسان می توانند به راحتی از آن ها استفاده کنند. در لاراول نیز یکی از فریمورک های محبوب و معروف php است.

طراحی وب سایت

به گونه ای که php کاران علاقه زیادی به استفاده از آن برای طراحی سایت، از خود نشان می دهند. و این فریمورک توانسته است بین برنامه نویسان php طرفداران زیادی پیدا کند.

ویژگی های فریمورک لاراول

مهم ترین ویژگی و خصوصیت لاراول سادگی و راحتی در استفاده است. و به سادگی اطلاعات را مدیریت کرده و منتقل می کند.

توسعه دادن وب سایت های ایجاد شده با این فریمورک پس از ایجاد، آسان بوده و توسعه دهنده می تواند به راحتی آن را تغییر دهد. همچنین این فریمورک با ابزارهای زیادی ماننند Json هماهنگی دارد.

این فریمورک از معماری MVC استفاده می کند.

  • ehsan sh
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت اصفهان

طراحی سایت برای تمامی شهرستان های کشور در شرکت های طراحی وب سایت تهران انجام می گیرد. این شرکت ها امور مربوط به طراحی سایت فروشگاهی، طراحی وب سایت شرکتی و انواع مختلف دیگر را انجام می دهند.

هر وب سایت با توجه به خواسته های مشتری، دارای ویژگی ها و کاربردهای متنوعی می باشد. اما تمامی آن ها در یک سری خصوصیات مشترک هستند. در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

طراحی سایت

ویژگی های یک وب سایت ایده آل

ریسپانسیو بودن؛ وب سایت هایی که در چندین سال اخیر ساخته می شوند اکثریت قریب به اتفاق، ریسپانسیو هستند. ریسپانسیو بودن وب سایت ها به این دلیل ارزشمند است که قابلیت استفاده از آن ها را با تمامی دستگاه ها، با سایز صفحه نمایشگر مختلف، راحت تر می کند.

سرعت بالای بارگذاری؛ وب سایت هایی که صفحه اصلی آن ها و سایر صفحات آن ها به کندی بارگذاری می شوند، به مرور مخاطبان خود را از دست می دهند. به این دلیل که کاربران وب سایت ها با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از اینترنت با سرعت بالا، بیشتر به دنبال وب سایت هایی با سرعت بالا هستند و تمایلی به اتلاف وقتشان در وب سایت های با سرعت پائین ندارند.

امنیت وب سایت؛ امنیت وب سایت ها یکی از مهم ترین عواملی است که مد نظر صاحبان آن ها بوده و اهمیت بالایی دارد. اهمیت این ویژگی، خود را در وب سایت های فروشگاهی بیشتر نشان می دهد. در صورتی که یک وب سایت امنیت پائینی داشته باشد، هر لحظه ممکن است توسط هکرها، مورد حمله قرار بگیرد.

ظاهر گرافیکی مناسب؛ ظاهر وب سایت یکی از عواملی است که به جذب کاربر کمک زیادی می کند. در یک وب سایت بخش های مختلف بایستی با هم تناسب داشته باشند. و کاربری که وارد آن می شود از طراحی سایت انجام شده لذت ببرد.

  • ehsan sh
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت کلینیک گیاهپزشکی

طراحی سایت کلینیک گیاهپزشکی به نوعی می تواند ترکیبی از طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی باشد. به این صورت که هم امکان معرفی کلینیک در آن وجود دارد و هم می توان محصولات مربوط به کشاورزی و باغبانی را در آن به فروش رسانید.

فواید طراحی سایت کلینیک گیاهپزشکی

این وب سایت ها دارای فواید و اثرات زیادی روی پیشرفت کسب و کار و شناساندن این مراکز به کشاورزان و باغداران خواهد داشت. به این صورت که در این گونه وب سایت ها، توضیحات کاملی راجع به نحوه کار و چگونگی ارتباط با کشاورزان آورده شده است.

در عصر جدید تمامی اقشار جامعه به سمت اینترنت سوق پیدا کرده و و اطلاعات مورد نیاز خود را از آن به دست می آورند. بسیاری از آن ها نیز در صورتی که برای کسب و کار خود نیاز به مشاور و راهنما داشته باشند، از اینترنت برای یافتن راهنما استفاده می کنند.

در این وب سایت ها می توان به صورت آنلاین با مدیر کلینیک ارتباط برقرار کرد و زمان برگزاری جلسات مشاوره را هماهنگ نمود.

ویژگی ها و امکانات طراحی سایت کلینیک گیاهپزشکی

این وب سایت ها می توانند خصوصیات وب سایت های شرکتی و فروشگاهی را داشته باشند. به این شکل که معرفی کاملی از کلینیک، مدیر کلینیک و کارکنان آن همراه با سوابق کاری آن ها در این وب سایت ها ذکر می شود.

همچنین محصولات کلینیک مانند انواع سموم، کودهای شیمیایی، آفت کش ها، بذرها و … را می توان از طریق وب سایت و به صورت آنلاین به فروش رسانید.

در این صورت کشاورزان و باغداران می توانند به راحتی به محصولات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند و همزمان از مشاوره مدیر کلینیک راجع به چگونگی مصرف آن ها، مطلع شوند.

پس وجود این گونه وب سایت ها می تواند تأثیر زیادی در پیشرفت کار کشاورزان داشته باشد.

  • ehsan sh
  • ۰
  • ۰

آموزش کار با افزونه دکان (چند فروشندگی)

افزونه دکان در طراحی سایت فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی سایت در این مورد به گونه ای است که در یک وب سایت، چندین فروشنده امکان قرار دادن و فروش محصولات خود را، در پنل های جداگانه دارند.

برای عضویت و قرار دادن محصولات در آن ابتدا وارد وب سایت مورد نظر که با افزونه دکان ایجاد شده است، شوید. سپس از قسمت سمت راست، بالای سایت روی «ورود / ثبت نام مشتریان» کلیک کنید.

 

افزونه دکان

 

در فرم، آدرس ایمیل و گذرواژه خود را وارد نمائید.

 

افزونه دکان

 

در صورتی که به عنوان مشتری در سایت ایجاد شده توسط افزونه دکان ثبت نام می کنید، گزینه «من فروشنده هستم» را تیک بزنید.

مشاهده می کنید که ادامه فرم برای شما باز می شود، اطلاعات خود را در آن نیز وارد نمائید. سپس دکمه عضویت را فشار دهید.

 

افزونه دکان

 

(نام فروشگاه را با حروف انگلیسی بنویسید)

در صفحه بعد «شروع راه اندازی سریع» را انتخاب کنید.

 

افزونه دکان

 

در مرحله بعد شاهد فرم دیگری هستیم که شامل اطلاعات مربوط به فروشگاه می باشد، پس از پر کردن آن «ادامه» را بزنید.

 

افزونه دکان

 

در صفحه بعد، فرم مربوط به تنظیمات پرداخت است، نیازی به پر کردن آن نمی باشد، پس «ادامه» را بزنید.

 

افزونه دکان

 

ورود به داشبورد در افزونه دکان

در مرحله بعد روی «رفتن به داشبورد فروشگاه!» کلیک کنید.

 

افزونه دکان

 

در این مرحله شما وارد داشبورد فروشگاه خود در وب سایت وندور مورد نظر شده اید. که در آن شاهد بخش های «محصولات»، «سفارشات»، «تنظیمات» و … هستید.

 

افزونه دکان

 

برای افزودن محصول، وارد قسمت «محصولات» شوید، «افزودن محصول جدید» را کلیک کنید. سپس «بارگذاری یک تصویر برای کاور محصول» را زده و عکس مورد نظر را آپلود کنید.

 

افزونه دکان

 

زیر قسمت مربوط به آپلود عکس اصلی یک علامت + قرار دارد که با زدن روی آن می توانید گالری تصاویر برای محصول ایجاد کنید.

 

افزونه دکان

 

نام محصول، قیمت اصلی و قیمت حراج را به تومان وارد کنید. از منوی کشویی پائین، دسته بندی محصول را انتخاب کنید.

اگر مایلید توضیحی راجع به محصول درج کنید، آن را در کادر پائین بنویسید. سپس «ایجاد محصول» را کلیک کنید.

 

افزونه دکان

 

در صفحه جدیدی که باز می شود، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد محصول مانند وضعیت موجودی را وارد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات ذخیره محصول را کلیک کنید.

 

افزونه دکان

 

در بالای صفحه پیام «موفق! محصول با موفقیت ثبت شد» را مشاهده می کنید.

در این مرحله محصول شما در انتظار بررسی مدیر وب سایت می باشد. و در صورت تأیید ایشان، در وب سایت قرار می گیرد.

 

افزونه دکان

 

در بخش تنظیمات نیز می توانید برای فروشگاه خود یک بنر، و برای پروفایل خود یک تصویر انتخاب کرده و اطلاعات فروشگاه خود را ویرایش نمائید.

  • ehsan sh