طراحی سایت

طراحی سایت وب سایت

طراحی سایت

طراحی سایت وب سایت

تیم طراحی سایت اسپیناس
نشر مقالات آموزشی

۱۱ مطلب در دی ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

۳ نوع از رسانه های اجتماعی موفق

در مقاله که می خواهیم در طراحی سایت اسپیناس وب برای شما ترجمه کنیم . در مورد ۳ نوع از رسانه های اجتماعی موفق اطلاعات بیشتری را در طراحی وب سایت اختیار شما قرار دهیم و ارتباط رسانه های اجتماعی موفق را با طراحی سایت بگوییم.

3 نوع از رسانه های اجتماعی موفق
هنگامی که در مورد رسانه های اجتماعی پرداخت صحبت می شود یکی از بهترین ها برای داشتن کسب و کار موفق است. رسانه های اجتماعی یک استراتژی بسیار عالی برای بیزنس شما خواهد بود. در ادامه به استراتژی های موفق در رسانه های اجتماعی می پردازیم:

۱٫ در مورد مخاطبان خود بدانید

این ممکن است مانند بازاریابی ۱۰۱ راه باشد اما به کارگیری این دانش در رسانه های اجتماعی بسیار مهم است. در بازاریابی سنتی به صورت آفلاین امید خواهید داشت که یک پیام را به گوش مخاطبان خود برسانید تا سهمی در بازار رقابتی داشته باشید اما با رسانه های اجتماعی شما می توانید هر پیامی را انتخاب کنید و مطمئن باشید که این پیام به گوش مخاطبانتان خواهد رسید. به عنوان مثال شما در بیزنس فروش رینگ ماشین های لوکس هستید با استفاده از فیس بوک می توانید براساس موقعیت جغرافیایی، سن و جنس مخاطبان را مورد هدف خود قرار دهید.

۲٫ برای وبلاگ خود تبلیغ کنید.

کاربرانی که مطالب مورد علاقه خود را جستجو می کنند زمانی که این مطالب را بلاگ شما پیدا کنند و از آن لذت می برند. بلاگ ها یکی از راه های عالی برای به دست آوردن مشتریان بالقوه است تا سایت و برند خود را به آنها معرفی کنید. بلاگ برای رسیدن مخاطبان به سایت شما است. رسانه های اجتماعی یک استراتژی برای هدف قرار دادن مخاطبان شما را به ارمغان می آورد. شما می توانید از دیتای خود در رسانه های اجتماعی دیگر از قبیل فیس بوک، توییتر و لینکدین استفاده کنید.

۳٫تبلیغ خود را توییت کنید.

یک اشتباه رایج در بازاریابی رسانه های اجتماعی این است که در چرخه از آن استفاده نمی کنید سعی کنید محتوای موثری را تولید کنید و آن را در چرخه پلت فرم های مانند توییتر به اشتراک بگذارید. با یک مثال ساده این مبحث را برای شما توضیح می دهیم مثلا شما یک توییت با تعدادی زیادی فالور را جمع کنید با افزایش این فالورها در رسانه اجتماعی پیام شما بیش از پیش به دست مخاطبان خواهد رسید. بررسی در توییت ها نشان داده است که تعامل زیادی وجود دارد و هدف قرار دادن مخاطبان شبیه استراتژی فیس بوک است که در بالا به آن اشاره کرده ایم.

داشتن فالورهایی که دوست دارند فالوور شما باشند باعث بزرگتر شدن مخاطبان شما در رسانه های اجتماعی می شود و نام برند و محصول یا خدمت شما را به مخاطبان بشناسانند. در بازاریابی رسانه های اجتماعی می توانید یک استراتژی اساسی برای رشد و گسترش کسب و کار شما خواهد شد و از طریق رسانه های اجتماعی می توانید رونقی به بازاریابی خود جهت افزایش بیزنس خود دهید.
ما در طراحی سایت اسپیناس وب تمامی سعی و تلاش خود را می کنیم تا بهترین ها را برای شما رقم بزنیم و در کنار شما باعث جذب مخاطبان بسیاری در حوزه دیجیتالی شویم.

منبع مقاله

  • ehsan sh
  • ۰
  • ۰

چگونه یک سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت انتخاب کنیم؟

در مقاله ای که امروز انتخاب کرده ایم تا برای شما آن را ترجمه کنیم درباره این موضوع است چگونه یک سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت انتخاب کنیم؟ به نظر شما یک سیستم مدیریت محتوا با چه ویژگی هایی را باید انتخاب کنیم که بهترین و بالاترین کارایی را در طراحی سایت داشته باشد.

CMS

به راستی انتخاب سیستم های مدیریت محتوا یکی از مهمترین تصمیماتی است که شما در طراحی وب سایت انجام می دهید. شاید برای شما گیج کننده باشد با تمامی اصطلاحات کارشناسان در این حوزه آشنا شوید. پس برای انتخاب درست یک سیستم مدیریت محتوا می توانید از متخصصین این حوزه کمک بگیرید که برای کسب و کار شما چه سیستم  مدیریت محتوایی را نیاز دارید.

چگونه یک سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت انتخاب کنیم؟

بررسی نیازهای سازمانی کسب و کار شما

برای شروع نیازهای در ابتدا یک جدول در یک سمت نیازهای مربوط کسب و کارتان و در ستون دیگر برای چک کردن این موارد بگذارید لازم نیست کار را پیچیده کنید. با استفاده از این مقایسه ویژگی های پایه ای از هر سیستم مدیریت محتوا را در نظر بگیرید و ویژگی هایی که در پایین برای شما خواهیم گفت را در آن بگنجانید:

  • کار با ابزارهای مدیریت
  • آیتم های مدیریت محتوا و اخبار
  • ویجت های شبکه های اجتماعی
  • ویرایش نوشتاری
  • ویژگی های مربوط به SEO
  • مدیریت اجزا
  • یکپارچه سازی ایمیل ها و ویژگی های مربوط به آن
  • شخصی سازی
  • تنظیمات و ویژگی های امنیت
  • پلاگین های API
  • امکان اضافه کردن ویژگی های سفارشی سازی
  • و موارد دیگر عبارتند از امکان چند زبانه ، فروشگاه الکترونیکی، اخبار، تقویم ، آنالیز و تجزیه و تحلیل و …

چه سیستم مدیریتی برای موارد لیست شده کامل نیست؟

یک نکته مهم را در نظر بگیرید که هر یک از آیتم های فوق در بالا از ویژگی های سیستم های مدیریت محتوا است با کمبود یکی از آیتم های بالا سیستم مدیریت محتوا به خوبی کارآمد نخواهد بود یا این مقایسه پذیر با دیگر سیستم ها نیست. برای مثال شما ایمیلی را می خواهید ارسال کنید و برای ارسال ایمیل از ابزارهای سیستم مدیریت محتوا که مربوط به ایمیل استفاده می کنید. اغلب سیستم مدیریت محتوا می توانند این ابزارها را در اختیار شما قرار دهند. اما به طور معمول برای پیام های شخصی ، اتوماسیون ایمیلی، پیام های بزرگ مقیاس و یاتجزیه و تحلیل ترافیک مربوط به ایمیل ها را بهتر است از ابزارهای که به ایمیلینگ اختصاص داده شده است استفاده نمائید تا این که بخواهید از سیستم مدیریت محتوا برای این کارها استفاده کنید.

اگر ویژگی های خاص از یک سیستم مدیریت محتوا برای سازمان شما لازم دارید به سوالات عمیق تری نسبت به ویژگی های سیستم مدیریت محتوا را مطرح کنید تا عملکرد ، ظرفیت و توانایی هریک از سیستم های بسنجید. بسیاری از کاربران برای انتخاب یک سیستم مدیریت محتوا تحت فشار قرار می گیرند و سوالات زیادی از آنالیز و تجزیه و تحلیل سیستم در ذهن آنها نقش می بندد.

برای سیستم مدیریت محتوا پرداخت هم در نظر بگیرید

به طور جدی برای هر یک از سیستم های مدیریت محتوا پرداخت در نظر گرفته می شود. با توجه به سیستم مدیریت محتوا می تواند رایگان باشد. مثلا در سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس یا دروپال است. هنگامی که یک سیستم مدیریت محتوا پرداخت داشته باشد فراتر از یک معامله اولیه قدم می گذارد که می تواند فوق العاده ارزشمند باشد.

در مورد ارائه سیستم مدیریت محتوا پرداخت در نظر بگیرید که به طور معمول توسط شرکت های دولتی و سازمان های نسبتاً بزرگ ارائه می شود که این شرکت ها دارای هیات مدیره بود و هر کدام از اعضا می تواند پاسخگوی شما باشند.

  • ehsan sh
  • ۰
  • ۰

پایگاه داده  در طراحی سایت چیست؟

بخشی اطلاعات با ساختارمنظم و ساماندهی شده که برای کامپیوتر قابل دسترسی باشد ذخیره می شوند. ما باید اطلاعات خود را بصورتی ساماندهی شده و بصورتی که اطلاعات باهم ارتباط داشته باشند ذخیره کنیم .از آن درطراحی سایت استفاده می کنیم . در واقع طراحی سایت پویا وابسته به پایگاه داده می باشد به این صورت که ما وقتی یک سایت را مشاهده می کنیم تمام رویدادهایی که روی آن سایت انجام می شود باید داخل پایگاه داده ای که به این سایت متصل است ذخیره شود و اگر این امکان را نداشته باشد آن سایت یک سایت ایستاتیک  می باشد که هیچ رویدادی را ذخیره نمیکند و فقط شکل ظاهری آن کاربرد دارد مانند وبلاگ ها که کاربر هیچ اطلاعاتی را وارد نمی کند و فقط می تواند اطلاعات را مشاهده نماید .

 

پایگاه داده

تاریخچه پایگاه داده

این واژه در اوایل دهه ۷۰ در اروپا و اواخر دهه ۷۰ در یکی از روزنامه های امریکایی استفاده شد.البته با واژه databank نام برده شد .اولین کسانی که از این اصطلاح و از پایگاه داده استفاده کرد چارلزباخمن را می توان نام برد که در مقالات خود به استفاده از پایگاه های داده اشاره کرده است.

انواع دادگان ها

دادگان ها از نظر شیوه ای و مفهومی  رفتار با داده ها به دونوع تقسیم می شوند.

۱-دادگان رابطه ای

۲-دادگان شی گرا

مدل های پایگاه داده

۱-مدل تخت

۲-مدل شبکه ای

۳-مدل رابطه ای

۴-پایگاه داده های چندبعدی

۵-پایگاه داده های شی

پایگاه داده و ویژگی سیستم های مدیریت آن

این سیستم مجموعه پیچیده از برنامه های نرم افزار است که وظیفه ذخیره و بازیابی داده های سازمان  که شامل فیلدها ْرکوردها و فایل ها هستند را در پایگاه داده ها کنترل می کند.این سیستم کنترل امنیت و صحت پایگاه داده ها رانیز برعهده دارد.

فهرستی از سیستم های متداول مدیریت دادگان

۱-oracle

۲-Microsoft SGL Server

۳-My SQL

۴-PostregSQL

۵-DB2

۶-Microsoft Access

  • ehsan sh
  • ۰
  • ۰

۹نکات امنیتی برای محافظت از وب سایت شما از هکرها

در این مقاله توصیه های مهم را برای بهینه سازی امنیت وب سایت در طراحی سایت آموزش میدهیم.

شما ممکن است فکر کنید که سایت شما چیزی ارزشمند برای هک شدن ندارد، اما وب سایت ها همیشه در معرض خطر قرار دارند. اکثر نقض های امنیتی وب سایت این است که اطلاعات شما را سرقت نکنند و وب سایت شما را خراب نکنند، بلکه سعی می کند از سرور خود به عنوان یک رله ایمیلی برای هرزنامه استفاده کند یا یک سرور وب موقت را به طور معمول برای خدمت به فایل های استفاده کند. یکی دیگر از راه های بسیار رایج برای سوء استفاده از ماشین های به خطر افتاده شامل استفاده از سرورهای شما به عنوان بخشی از بوتنت یا برای بیت کوین ها است.

هکرها به طور مرتب توسط اسکریپت های خودکار نوشته شده اند. در اینجا ۹ راهنمایی برتر ما برای کمک به نگه داشتن شما و سایت شما در اینترنت است.

۱-نرم افزار را به روز نگه دارید

 

این ممکن است به نظر آشکار باشد، اما اطمینان از این است که تمام نرم افزار را تا تاریخ حال بروزنمایید، در حفظ امنیت سایت شما حیاتی است هر سیستم عامل سرور و هر نرم افزاری که ممکن است در وب سایت شما مانند CMS یا انجمن استفاده شود. باید بروز باشد.هنگامی که سوراخ های امنیتی وب در نرم افزار یافت می شوند، هکرها سریعا تلاش می کنند تا از آنها سوء استفاده کنند.

 

اگر از نرم افزار شخص ثالث در وب سایت خود مانند CMS یا انجمن استفاده می کنید، باید اطمینان حاصل کنید که سریع درخواست هر نکته امنیتی را می دهد. وردپرس، Umbraco و بسیاری از CMS های دیگر در هنگام ورود به سیستم شما از به روز رسانی سیستم موجود مطلع می شوند.

۲-تزریق SQL

حملات تزریق SQL زمانی است که مهاجم از یک فیلد فرم وب یا پارامتر URL برای دسترسی به پایگاه داده خود استفاده می کند. هنگامی که شما از استاندارد Transact SQL استفاده می کنید، به راحتی می توانید کد ناقص را در query وارد کنید که می تواند برای تغییر جداول، دریافت اطلاعات و حذف داده ها استفاده شود. شما به راحتی می توانید با استفاده از نمایش داده های پارامتریک از این کار جلوگیری کنید، اکثر زبان های وب این ویژگی را دارند و برای اجرای آسان است.

 

این پرسش را در نظر بگیرید:

“SELECT * FROM table WHERE column = ‘” + parameter + “‘;”

اگر یک مهاجم پارامتر URL را برای عبور در ‘یا’ ۱ ‘=’ ۱ تغییر داد، این باعث خواهد شد پرس و جو به نظر می رسد:

 

“SELECT * FROM table WHERE column = ” OR ‘1’=’1′;”

از آنجا که ‘۱’ برابر با ‘۱’ است، این به مهاجم اجازه می دهد یک query اضافی را به انتهای دستور SQL اضافه کند که همچنین اجرا می شود.

 

شما می توانید این پرس و جو را با صراحت پارامتر آن را رفع کنید. برای مثال، اگر از MySQLi در PHP استفاده می کنید این باید تبدیل به:

 

$stmt = $pdo->prepare(‘SELECT * FROM table WHERE column = :value’);$stmt->execute(array(‘value’ => $parameter));

شود.

۳-XSS

اسکریپت cross-site (XSS) حملات جاوا اسکریپت را به صفحات شما تزریق می کند و سپس در مرورگرهای کاربران شما اجرا می شود و می تواند محتوای صفحه را تغییر دهد یا اطلاعات را به منظور مهاجرت به وی بازگرداند. به عنوان مثال، اگر شما نظر خود را در یک صفحه بدون اعتبار نمایش دهید، مهاجم ممکن است نظراتی حاوی برچسب های اسکریپت و جاوا اسکریپت را ارائه کند، که می تواند در هر مرورگر کاربر دیگر اجرا شود و کوکی ورود به سیستم را سرقت می کند،. شما باید مطمئن شوید که کاربران نمیتوانند جاوااسکریپت فعال خود را در صفحات شما تزریق کنند.

 

این یک نگرانی ویژه در برنامه های کاربردی وب مدرن است که در آن صفحات در حال حاضر عمدتا از محتوای کاربر ساخته شده اند و در بسیاری از موارد HTML را تولید می کنند که سپس توسط چارچوب های جلویی مانند Angular و Ember نیز تفسیر می شود. این چارچوب ها بسیاری از محافظت های XSS را فراهم می کنند، اما مخلوط کردن سرور و ارائه دهی مشتری باعث پیچیدگی های جدید و پیچیده تر نیز می شود: بنابراین تزریق جاوا اسکریپت به HTML موثر است

در مقاله بعدی  ادامه راهکارهای امنیت و جلوگیری از هک شدن سایت را به شما آموزش میدهیم.

  • ehsan sh
  • ۰
  • ۰

ابزار kuler برای رنگبندی درطراحی سایت

آیا برای طراحی سایت خود نیاز به  رنگبندی دارید?  یک طرح مدنظر شماست که نمیدانید به چه صورت رنگبندی سایت را تعیین کنید؟ما برای طراحی سایت و یافتن یک رنگبندی زیبا سایت kuler  را به شما پیشنهاد می کنیم .این برنامه یک برنامه تحت وب می باشد که با استفاده از آن می توانید برای انتخاب یک تم رنگ برای طراحی سایت استفاده نمایید.

برای دسترسی به این برنامه تحت وب واردسایت Kuler  شوید.البته کاربران ایرانی برای ورود به این سایت تحریم هستند شما با استفاده از برنامه های تغییر آی پی می توانید وارد این آدرس شوید.

وقتی وارد ابن سایت می شوید یک دابره رنگی  قسمت بالا سایت مشاهده می کنید که اطراف این دابره یک خط سفید است کهاین همان رنگ پایه سایت شماست.این رنگ را تغییر دهید تا پنج رنگ را به شما بدهد.تا ترکیب رنگ را به شما بدهد .این پنج رنگ با رنگ انتخابی شما  تشابه دارند.و ترکیب این رنگ ها با هم یک طرح سایت به شما می دهد.زیر این پنج رنگ اطلاعات هگزادسیمال رنگ ها قرار دارد شما می توانید این کد را برداشته و از آن در طراحی استفاده نمایید.

اگر شما تصویری دارید و می خواهید بر اساس این تصویر رنگ سایت خود را انتخاب کنید می توانید دکمه  from on image که سمت راست  قرار دارد تصویر مورد نظر خود را از روی کامپیوتر آپلود کنید .

می توانید برای استفاده از رنگ تصویر از گزینه های Bright,colorful,muted,darkوcustom استفاده کنید .اگر جای دایره هارا روی تصویر تغییر دهید و به رنگبندی مشخصی برسید از روش custom استفاده کرده اید.

 

طراحی سایت با kule

 

نکته بسیارمهم این است که تا زمانی که در این سایت ثبت نام نکردید کدهای هگزادسیمال را به شما نمی دهد .برای اینکه شما بتوانید از کدها استفاده نمایید  دو راه را به شما پیشنهاد می کنم .

روش اول

ازصفحه خود اسکرین شات بگیرید تصویر را روی برنامه فتوشاپ باز کنید و با استفاده از ابزار قطره چکان کدرنگ را از روی تصویر بردارید .

روش دوم

شما می توانبد از برنامه color seizer که به صورت portable می باشد استفاده نمایید .برای استفاده از این برنامه باید روی  ایکن دست کلیک کنید و کلید ماوس را نگهدارید وروی رنگ مورد نظر بروید تا کد رنگ را به شما بدهد.

 

  • ehsan sh
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت و برترین طراحی ها

امروزه طراحی سایت بسیار پیشرفت کرده است. طراحی ها به سمتی رفته است که بیشتر جنبه استفاده دستگاه های دیگر نیز برای طراحان اهمیت یافته است . امروزه سلیقه افراد برای طراحی سایت و استفاده از سایت ها تغییر نموده است. افراد بیشتر به دنبال طراحی سایت به صورت فلت و دوبعدی و با قابلیت ریسپانسیو شدن هستند. پس در طراحی سایت باید به موارد زیر توجه شود:

طراحی سایت فلت و دوبعدی

در این طراحی دیگر خبری از سایه ها نیست .طراحی فقط با استفاده از رنگ هاست و بردرها بخش های مختلف را از هم جدا می کنند.در این طراحی از گرافیک های پیچیده کمتر استفاده می شود . فضاهای خالی در قالب سایت بیشتر مشاهده می شود .قبلا طراحان سعی داشتند با گرافیک های پیچیده و ساخت فلش پلیرهای مختلف به سایت خود جذابیت بدهند .اما حالا این نوع طراحی مورد پسند کاربران نیست و کاربران بیشتر علاقه به طراحی های ساده تر و بر پایه کاربرد سایت دارند.این امر اثبات شده است که طراحی های دوبعدی حس بهتری را به کاربرالقا می کند و کاربر می تواند از مطالب و مفاهیم سایت بیشتر بهره ببرد.

 

 

طراحی سایت فلت

 

ریسپانسیو

امروزه ۵۰ درصد از کاربران با استفاده از تلفن همراه خود از سایت های مختلف بازدید می کنند. اگر شما یک سایت ریسپانسیو نداشته باشید ،کاربر مجبور می شود روی سایت زوم کند و اسکرول چپ و راست و بالا و پایین انجام دهد. پس شخص به سرعت از بازدید سایت شما منصرف شده و از آن خارج می شود. پس برای اینکه شما  ۵۰% کاربران سایت خود را از دست ندهید باید یک وب سایت ریسپانسیو داشته باشید.

سبک راوی کننده

برخی شرکت ها برای طراحی وب سایت خود از این سبک استفاده می کنند .که با آن می توانند فروش خود را بسیار بالا برده و ارتباط خوبی با کاربر برقرار کنند . این سبک به این صورت است که طراح داستان بوجود آمدن شرکت و خدمات قایل ارائه خود را به صورتی داستان وار به کاربر انتقال می دهد.

طراحی سایت تک صفحه

در این نوع طراحی باکلیک برروی هرمنو به بخش مورد نظر در همان صفحه منتقل می شوید و شما می توانید اطلاعات مورد نظرآن بخش را مطالعه کنید یا در همان قسمت یک دکمه برای ادامه مطلب قرار میدهیم .تا کاربر به بخش ادامه مطلب رفته و آن را مطالعه نماید .

  • ehsan sh
  • ۰
  • ۰

سئو در طراحی سایت چیست؟

همانطور که چندین بار گفته شده است، بهینه سازی موتور جستجو جادویی نیست و علم دقیق آن نیست که یک عمل واکنش خاص و کاملا قابل پیش بینی داشته باشد. با توجه به این نکته، هیچ کمپانی بهینه سازی موتور جستجوگر نمیتواند رتبه بندی بالایی را برای مشتریان خود ارائه دهد.

چه چیزی می تواند نتایج جستجو را دنبال کند؟

اطلاعات غلطی در مورد آنچه که یک جستجوگر اینترنتی (شرکت) می تواند انجام دهد در مورد رتبه بندی موتور جستجووجود دارد. در اینجا سعی می کنیم افسانه ها را از بین ببریم و انتظارات واقع گرایانه ای از آنچه که کمپین موتور جستجوگر می تواند در کوتاه، اواسط و بلند مدت انجام دهد، به شما ارائه دهیم.

محتوای عالی مردم را تشویق می کند تا به صفحات شما پیوند دهند و Google صفحات شما را جالب و معتبر نشان می دهد. این به موفقیت موتور جستجو منجر می شود زیرا گوگل  می خواهد صفحات جالب و معتبر را در نتایج جستجوی خود نشان دهد. ساده است!

چگونه صفحات رتبه گوگل را رتبه بندی کنیم؟

گوگل  صفحات قدرتمند را به بالاترین رده بندی های خود ارتقا می دهد بنابراین کار شما ایجاد صفحاتی است که صفحات قدرتمند را ایجاد می کنند. این شامل نوشتن مطالب مفید می شود زیرا محتوای مفید در وبلاگ ها، اشتراک توییتر و غیره به اشتراک گذاشته شده است. این خود حلقه فضیلت رتبه بندی گوگل را ایجاد می کند.

محتوای فوق العاده و مفیدی را وارد کنید که شامل کلمات و عبارات استفاده شده توسط افرادی که برای محصولات و خدمات شما جستجو می کنند،باشد.

برای افراد به اشتراک گذاری و پیوند دادن را آسان کنید.

بهینه سازی موتور جستجو یا جستجوگرها، فعالیت ساده ای است برای اطمینان از اینکه وب سایت می تواند در موتورهای جستجو برای کلمات و عبارات مرتبط با آنچه سایت ارائه می دهد، پیدا کند. در بسیاری از موارد، این به معنای کنترل کیفیت وب سایت هاست. پس از گفتن این که اگر یک صنعت وجود داشته باشد که توسط خارجیها کمی درک شده است، این جستجوگرها هستند.

چگونه لینک ها را دریافت کنیم؟

لینک ها مهم هستند، این بسیار مهم است که درک کنید که داشتن محتوای عالی، شانس شما برای حفظ لینک های طبیعی از صفحات مرتبط با کیفیت را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

انجام تکالیف خود را انجام دهید و بدانید چه نوع محتوایی که مشتریان بالقوه خود را دنبال می کنند. یک سایت عالی ایجاد کنید، افراد مورد نیاز را ایجاد کنید و آنها را به اشتراک بگذارید. این کار را انجام دهید و شروع به افزایش ترافیک وب سایت خود خواهید کرد.

 

  • ehsan sh
  • ۰
  • ۰

تبلیغات اینترنتی در طراحی سایت

در سال های اخیر، تبلیغات به عنوان یک منبع درآمد عمده برای بسیاری از وب سایت ها در طراحی سایت تبدیل شده است تبلیغات آنلاین اغلب با عدم تایید بازدیدکنندگان مواجه شد و تبلیغ کنندگان در مورد ارزش یا اثربخشی خود مطمئن نبودند. امروزه اکثر بازدیدکنندگان انتظار دارند تبلیغات در وب سایت های تجاری و تبلیغ کنندگان، توانایی های مختلف فرصت های تبلیغاتی آنلاین را شناسایی کرده باشند. آگهی ها مدت هاست بخشی از نشریات چاپی مانند مجلات و روزنامه ها هستند و در حال حاضر در مجلات و نشریات آنلاین نقش اساسی دارند.

اگرچه تبلیغات مربوط به صاحبان وبسایت ها و کسانی است که محصولات یا خدمات را تحت فشار قرار می دهند، اما تاثیر آن بر طراحان وب نیزوجود دارد، زیرا آنها باید بتوانند وب سایت هایی را ایجاد کنند که بتوانند درآمد تبلیغاتی را تولید کنند و همچنان نیازهای بازدیدکنندگان را تامین کنند.

در حالی که تبلیغات به ندرت نگرانی اصلی طراحان وب به طور کلی است، اما حسابداری آنها به طرح بسیار بی دست و پا منجر می شود که می تواند از جریان وب سایت منحرف شود یا تبلیغات را در یک نقطه ای قرار دهد که از نظر بازدیدکنندگان به اندازه کافی جلب توجه نکند . برای به حداکثر رساندن درآمد آگهی برای مشتری، با حداقل دخالت در ظاهر و قابلیت استفاده وب سایت، طراح باید در طول فرآیند طراحی، نیازهای تبلیغاتی را در نظر بگیرد.

البته، همه وب سایت ها فضای تبلیغاتی را به فروش نمی رسانند، اما تعداد بیشتری از آنها به فروش می رسند. همانطور که محبوبیت وبلاگ ها همچنان افزایش می یابد و طراحان درخواست های بیشتری را برای تم های سفارشی وبلاگ دریافت می کنند، این موضوع رایج تر می شود.

چرا تبلیغ کنندگان برای تبلیغ هزینه پرداخت می کنند؟

بدیهی است، تبلیغ کنندگان تبلیغات را جذب می کنند و خط پایین خود را بهبود می بخشند. اهداف از یک کمپین به بعد متفاوت هستند. بعضی از آنها ممکن است عمدتا در مورد تشخیص نام تجاری و قرار گرفتن در معرض عمومی باشد، در حالی که دیگران تنها با فروش محصولات مواجه هستند. آگهی های آنلاین ممکن است به دنبال بازدیدکنندگان کلیک از طریق تبلیغات خود باشند، اما در نهایت همه تبلیغ کنندگان به دنبال یک فعالیت تقویت شده در نتیجه تبلیغات خود هستند.

طراحان وب می توانند با قرار دادن تبلیغات در این مسئله تاثیرگذار باشند. البته، طراحان نمی توانند به طور کامل برای محصولات تبلیغ کننده تبلیغاتی را به فروش برسانند، اما قرار دادن آگهی برای کلید های تبلیغاتی از اهمیت زیادی برخوردار است و تأثیر قابل توجهی بر موفقیت یک کمپین تبلیغاتی دارد.

تبلیغات برای وب سایت هایی با حجم زیادی از ترافیک بسیار سودآور است. اگرچه راه های دیگری برای کسب درآمد از یک وب سایت وجود دارد، تبلیغات یکی از روش های چندانی هستند که مالک وب سایت می تواند به سرعت بدون استفاده از کار اضافی، مانند توسعه محصولات و یا ارائه خدمات، بدون استفاده از کار اضافی سرمایه گذاری کند.

در بیشتر موارد، درآمد آگهی برای موفقیت کسب و کار بسیار مهم است. به همین دلیل، باید در طول فرآیند طراحی یک اولویت باشد. برای یک کسب و کار مبتنی بر سرویس که از یک وب سایت برای فروش خدمات خود به بازدیدکنندگان استفاده می کند، کار طراح شامل ایجاد یک وب سایت است که به طور موثر این خدمات را برای بازدیدکنندگان ترویج می کند.

  • ehsan sh
  • ۰
  • ۰

۱۰ راه کلیدی برای افزایش سئو داخلی در طراحی سایت

قبل از اینکه شروع کنم و توضیح بدهیم که این ۱۰ نکته برای افزایش سئو چیست به این نکات توجه کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از سایت خودتان بگیرید.

10 راه کلیدی برای افزایش سئو داخلی در طراحی سایت

  • تجربه کاربری را افزایش دهید:

برای انجام این کار شما باید طراحی سایت قوی با ux بالایی داشته باشید یا داشتن یک سایت به صورت ریسپانسیو و حس خوب کاربر از استفاده از سایت میتوانید کاربران خودتان را بیشتر از قبل در سایت نگه دارید که این خب یکی از اصولی ترین کارها برای سئو قابل قبول است.

  • با بررسی دقیق سایت خودتان ببینید هر فردی چه مقدار در سایت باقی می ماند

شا باید روی سایتتان بررسی دقیق انجام دهید و بدانید که هر کاربری که از گوگل وارد سایت شما میشود چقدر در سایت می ماند و کدام یکی از صفحات را بازدید میکند. اینجوری مشکلات و نواقص نوشتار و یا ساختار سایتتان را متوجه میشوید

  • محتوای خوبی را تهیه کنید

فراموش نکنید مهمترین مساله در سئو داشتن محتوای خوب با تعداد کاراکترهای قابل قبول و نوع نوشتار کاربر پسند است. نوشتن یک مقاله با ساختار مناسب خودش یک فن است که هرکسی توانایی انجام آن را ندارد پس حتما روی نوشتار و محتوای سایتتان کار کنید

حالا بعد از این نکات اصولی و مهم در سئو میرویم ببینیم اصول سئو داخلی چیست؟

  • عنوان مطالب

عنوان یک مطلب از اصولی ترین چیزها در سئو داخلی است. یک دلیل واضح و مهم هم دارد عنوان اولین چیزی است که در سرچ گوگل مورد بررسی قرار میگیرد پس اگر عنوان شما دارای کلمات کلیدی مناسب و کلمات جذاب باشد باعث افزایش سرچ و بازدید سایت شما میشود که در نتیجه محبوبیت سایت شما را روز به روز افزایش میدهد.

پس کلمه کلیدی اصلی شما حتما باید در عنوان مطالب و همچنین در ابتدای عنوان داخل مطالبتان که همان تگ h2 سایتتان است موجود باشد. یک چیزی را فراموش نکنید تکرار بیش از حد کلمه کلیدی در عنوان برعکس عمل میکند و شما را زمین میزند

  • ساختار آدرس سایت

از اینکه آدرس شما به درستی نمایش داده میشود مطمئن شوید و در نظر بگیرید که کلمه کلیدی شما در آدرس سایتتان موجود است و تا حد امکان از گذاشتن ویرگول و کاما و یا حتی حروف اضافه خود داری کنید

  • تگ های عنوان مطالب

برای اینکه متن را تقسیم بندی کنید و تیتر هر بخش را تعیین کنید باید از تگ ها استفاده کنید

تگ h1 را برای عنوان صفحه استفاده کنید و فراموش نکنید هیچ وقت بیشتر از یک h1 نداشته باشید و موارد مهم دیگر را با تگ h2 و h3 تعیین کنید. ولی این را هم فراموش نکنید که از تگ های h2 و h3 هم بیش از حد استفاده نکنید.

  • تراکم کلمه کلیدی های سایت

قبلا بحث تکرار کلمه کلیدی در سایت خیلی داغ بودو حتی خیلی از مواقع افراد به اشتباه برای اینکه سریع بالا بیایند یک کلمه کلیدی را بیش از حد در مطالب خودشان تکرار میکردند که باعث پایین آمدن و افت رتبه آن ها میشد ولی امروزه کمتر به آن توجه میشود ولی باید هوشمندانه آن را در مطالب خودتان تکرار کنید که از لحاظ رتبه دچار مشکل نشوید

  • برچسب گذاری متا توضیحات

باید یک توضیح منحصر به فرد مختصر و مفید برای هرکدام ازمطالبتان داشته باشید. در توضیحات مطالب هم سعی کنید حتما کلیمه کلیدی اصلی در نوشته های توضیحاتتان باشد. باید توضیحات سایت را به گونه ای بنویسید که هنگام پیدا شدن سایتان در نتایج گوگل افراد به شما اعتماد کنند و وارد سایت شوند

تا اینجا ۵ تا از این اصول را به شما توضیح دادیم برای خواندن ادامه این مطالب با طراحی سایت اسپیناس همراه باشید

 

  • ehsan sh
  • ۰
  • ۰

ساخت سایت چندزبانه در وردپرس

امروزه با توجه به ارتباطات بیشتر کشورها با یکدیگر و امکان استفاده از اینترنت  و گسترش تکنولوژی و ارتباطات  تجارت های مختلف به فکر طراحی سایت هستند.

یکی از ویژگی های مهم طراحی سایت برای تجارت های مختلف طراحی سایت های چندزبانه می باشد .در طراحی سایت های وردپرسی با استفاده از امکانات و افرونه هایی شما می توانیدسایت های دوبانه  و یا چند زبانه ایجادکنید.برای مثال چندین  افزونه بسیار پرکاربرد را به شما معرفی می کنیم .

افزونه polylang

با استفاده از این افزونه می توانید یک سایت چندزبانه ایجاد کنید.این افزونه دارای ظاهری ساده و کاربرپسند می باشد.این افزونه همه امکاناتی را که شما برای سایت چندزبانه خود نیاز دارید را دراختیارتان قرار می دهد .امکان حابحایی بین زبان ها با یک کلیک، تغییر خودکار زبان و تاریخ با حفظ سئو سایت ،پشتیانی از زبان های راست چین مانند فارسی و عربی  امکان ترجمه برگه ها ،مطالب ،ابزارک ها و دسته ها وتگ ها ،منوهاو…

افزونه  WPML

تنها با نصب وردپرس  و نصب این افزونه می توانید از ۴۰ نوع زبان مختلف برای ایجاد سایت خود استفاده کنید .شما می توانید با استفاده ازاین افزونه سایت خود را چندزبانه کنید وبا آن مشتریان خارجی بیابید.این افزونه کاملا سازگار با قالب های حرفه ای وردپرس  می باشد .

مزایای ایجاد سایت های چند زبانه

یکی از مهمترین مزایای سایت چندزبانه  جهانی بودن این سایت هااست .یا به اصطلاح INTERNATIONAL بودن سایت ها است .

International بودن سایت به این معنی است که سایت شما توسط کشورها و تمدن ها و فرهنگ های مختلفی قابل بازدید می باشد و این یک امتیاز مثبت برای سایت شما می باشد .ازجمله مزایای سایت های چندزبانه می توان موارد زیر را نام برد:

۱-international شدن سایت

۲-افزایش سئو سایت شما .

۳-افزایش اعتبار سایت شما .

۴-افزایش بازدیدکنندگان سایت.

۵-بهترین گزینه برای طراحی سایت international.

۶-جهت گسترش سایت می توانید سایت خود را چند زبانه کنید.

۷-اگر قصد دارید یک وب سایت ارزشمند و با اعتبار داشته باشید سایت خود را چندزبانه کنید.

۸-ودرپایان اگرقصد گسترش کسب و کار خود با خارج از کشور را دارید سایت خود را چندزبانه کنید.

  • ehsan sh