طراحی سایت

طراحی سایت وب سایت

طراحی سایت

طراحی سایت وب سایت

تیم طراحی سایت اسپیناس
نشر مقالات آموزشی

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی فروشگاه اینترنتی چگونه است؟

به سایتی که کالا یا خدمات خود را از طریق سایت و اینترنت عرضه می کند را فروشگاه اینترنتی گفته می شود ، در واقع سایت فروشگاهی به عنوان ویترینی برای کالا یا خدمات است.

طراحی سایت فروشگاهی از موارد Trend این روز های کشور عزیزمان ایران است و تب و تاب خاص خود را دارد شاید راه اندازی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا که موفقیت های چشم گیری داشت همه را شگفت زده کرد باور کنید هر روزه تماس های زیادی از سمت کسانی داریم که دقیقا سایت فروشگاهی مانند این سایت بزرگ را می خواهند

طراحی سایت فروشگاهی

همین که فرهنگ خرید اینترنتی بین مردم جا افتاده است خیلی عالی است  اگر در سال 1380 میخواستید در فروشگاه اینترنتی خود محصولی عرضه کنید مشکلات فراوانی وجود داشت ،  3 مورد از آنها :

  1. چگونه میخواستید به درگاه بانک وصل شوید و هزینه کالا پرداخت شود؟
  2. مهمتر از آن چطور کاربر باید به یک سایت فروشگاهی  اعتماد می کرد ؟ آیا روال خاصی وجود داشت ؟
  3. نحوه ارسال کالا چگونه بود و چند روز بعد دست کاربر می رسید؟

شاید این 3 مورد مهمترین سد های جلو کار شما بود ولی امروزه راه اندازی و طراحی وب سایت فروشگاهی مثل آب خوردن شده است!!

تا چه حدی مشکلات راه اندازی فروشگاه اینترنتی حل شده است ؟

درست است که خیلی از روال ها عادی شده است مثل:

  1. اتصال به درگاه بانکی طی چند ساعت (به لطف درگاه های واسط)
  2. ارسال کالا ها به لطف انواع سرویس های ارسال کالای آنلاین یا پست
  3. گرفتن نماد اعتماد و جلب رضایت مشتریان

فقط کافی است فعل خواست را صرف کنید!

 

واقعاً راه اندازی فروشگاه اینترنتی به همین راحتی است ؟

جواب بله است،

“ولی”

اینجا یک ولی وجود دارد یک ولی خیلی بزرگ با ما همراه باشید تا مشکلات را بررسی کنیم،  ببینید وقتی کارها آسان شود برای همه است و رقبای شما نیز خیلی راحت طراحی سایت فروشگاهی خود را انجام می دهند

صحبت ما در اینجا این است که  مسائلی که روی آن رقابت است دیگر صرف داشتن یک سایت نیست

 

رقابت در راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی در چیست ؟

اگر از من این سوال را بپرسید شاید بیش از 100 ساعت و بیش از 1000 نفر صحبت کرده ام جواب های زیر را برای شما دارم

  • جذب مشتری! واقعا این مهمترین بحث رقابتی است فروشگاهی که شما راه اندازی کرده اید می تواند مشتری جذب کند ؟
  • حس خوب! کاربر از این که از سایت شما خرید می کند حس خوبی دارد؟خرید او چقدر طول می کشد 2 دقیقه ؟ 10 دقیقه ؟
  • تحویل سریع ، باید روزها برای دسترسی به کالا خود صبر کنید ؟ برای تحویل سریع باید هزینه بیشتری پرداخت کند ؟
  • قیمت رقابتی !! این یکی خیلی مهم است قیمت تمام شده شما چقدر است حتما می دانید کاربرها راحت سرچ می کند و کمترین قیمت را پیدا می کنند به دنبال طراحی سایت حرفه ای باشید
  • ehsan sh
  • ۰
  • ۰

نحوه غیرفعال کردن PHP در وردپرس

در مقاله امروز طراحی سایت می خواهیم در مورد نحوه غیرفعال کردن PHP در وردپرس برای شما توضیحاتی دهیم. به طور پیش فرض، در طراحی سایت با وردپرس باعث می شود که برخی از دایرکتوری ها قابل نوشتن باشد تا شما و سایر ادمین ها در وب سایت به راحتی می توانید پلاگین ها ، تصاویر و فیلم ها را در وب سایت بارگذاری کنید.

با این وجود اگر اشتباهی استفاده کنید همانند هکرها برای آپلود فایلها از بدافزارها در وب سایت شما استفاده کنند. می تواند برای وب سایت شما خطرناک باشد. این فایل های مخرب معمولاٌ به عنوان فایل های اصلی در وردپرس پنهان می شوند. اکثر این فایل ها با زبان PHP نوشته می شوند و می توانند در قالب باشند و به تمام کدهای وب سایت شما دسترسی کامل پیدا کنند.

به نظر خیلی ترسناک است؟

نگران نباشید راه حل ساده ای برای آن وجود دارد. در اصل ، شما به راحتی می توانید اجرای PHP را در دایرکتوری های خاصی که به آن نیازی ندارید غیرفعال کنید. با این کار ، هر فایل PHP درون آن فهرست ها اجرا نمی شود.

در این مقاله طراحی سایت در مورد غیرفعال کردن اجرای فایل PHP در وردپرس را با استفاده از پرونده .htaccess به شما نشان خواهیم داد.

غیرفعال کردن اجرای PHP در WordPress با استفاده از پرونده htaccess.

بیشتر سایت های وردپرسی دارای یک فایل htaccess. را در پوشه root هستند. این فایل htaccess. یک فایل با پیکریندی قدرتمند است که برای محافظت از رمز در ناحیه ادمین ، غیرفعال کردن دایرکتوری ، تولید ساختار URL برای سئو و بهینه سازی و سایر موارد دیگر استفاده می شود.

به طور پیش فرض در وردپرس، فایل htaccess. که در پوشه root  وب سایت شما قرار دارد ، اما شما می توانید آن را در فهرست های داخلی وردپرس خود ایجاد و استفاده کنید.

برای محافظت از وب سایت خود در برابر فایل های قابل دسترس در وردپرس ، باید یک فایل htaccess. بسازید و آن را در

wp-includes و /wp-content/uploads/ directories در وب سایت بارگذاری کنید. به سادگی می توانید با استفاده از ویرایشگرهای متنی مانند Notepad  یا TextEdit در مک یک فایل خالی بر روی کامپیوتر خود ایجاد کنید. پرونده را به عنوان htaccess. ذخیره کرده و کد زیر را در این فایل قرار دهید. می توانید متن زیر را کپی کنید.

 

<Files *.php>
 deny from all
 </Files>

 

 

طراحی سایت

حالا فایل را در کامپیوتر خود ذخیره کنید.

سپس در مرحله بعد ، شما باید این فایل را wp-includes و /wp-content/uploads/ directories  وردپرس خود بارگذاری کنید. می توانید آن را با استفاده از یک نرم افزار سرویس دهنده FTP یا از طریق برنامه File Manager در داشبورد cPanel حساب میزبانی وب خود بارگذاری کنید.

طراحی سایت

پس از اضافه کردن فایل  htaccess. با کد فوق ، هر فایل PHP را متوقف می کند تا فقط در دایرکتوری ها اجرا شود.

 

استفاده از این ترفند HTML

برای این که بتوانید امنیت وب سایت را بالا ببرید از یک پلاگین امنیت استفاده کنید.

Sucuri بهترین افزونه امنیتی وردپرس در بازار است. این وب سایت شما را برای تهدیدات احتمالی ، کد مشکوک ، بدافزار و آسیب پذیری حفاظت می کند. همچنین به طور موثری اکثر تلاشهای هک کردن وب سایت شما با افزودن فایروال بین سایت شما و ترافیک مشکوک را مسدود می کند. مهمتر از همه ، اگر سایت وردپرس شما هک شود ، آنها آن را برای شما پاک می کنند.

  • ehsan sh
  • ۰
  • ۰

ویترین شیشه ای

ویترین شیشه ای

امروزه یکی از موارد دکوراتیو که ممکن است در منزل یا حتی مغازه استفاده شود ویترین شیشه ای است. زمانی که می خواهید یک فروشگاه راه اندازی کنید نیاز به ویترین شیشه ای دارید که این ویترین شیشه ای می تواند به مغازه شما رنگ و لعاب دهد. انواع متعددی از ویترین شیشه ای وجود دارد که شما متناسب با نوع فعالیت می توانید یک نوع را انتخاب کنید. ما در چینش گروپ انواع مختلف ویترین شیشه ای را متناسب با نیاز شما طراحی و ساخته می شود. دیگر نگران فضای خود نباشید .

 

ویترین شیشه ای گروه تولیدی چینش

گروه تولیدی چینش هشت ضلعی شیشه ای

ویترین شیشه ای گروه تولیدی چینش

وترین شیشه ای گروه تولیدی چینش

انواع شیشه ی مصرفی در محصولات گروه تولیدی چینش

از جمله مزایای محصولات گروه تولیدی چینش در ساخت محصولات و ویترینهای شیشه ای استفاده از انواع مختلف شیشه های موجود در بازار میباشد که این امر متناسب با مشخصات فنی کار مورد نظر و همچنین درخواست مشتری صورت میپذیرد. در گروه تولیدی چینش با توجه به مقدار تحمل بار مورد نظر محصول از شیشه های 4میل” شیشه های 6میل و8 میل ” شیشه ی 10 میل ” شیشه ی 12 میل و در ویترین های شیشه ای سایز بزرگ با تحمل وزن بسیار بالا گاها از شیشه ی 15 میل وحتی 20 میل هم استفاده میشود.

 

گروه تولیدی چینش کف ریلی موزه ای شیشه ای

گروه تولیدی چینش پیشخوان تمام شیشه ای

گروه تولیدی چینش گردان شیشه ای آلومینیومی

ویترین رومیزی گردان شیشه ای گروه تولیدی چینش

ویترین شیشه ای

گروه تولیدی چینش هشت ضلعی

گروه تولیدی چینش

  • ehsan sh
  • ۰
  • ۰

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

شرکت میلان گیفت از بزرگ ترین واردکنندگان و تولید کنندگان و پخش کنندگان هدایای تبلیغاتی است.
با توجه به بازار رقابتی کنونی شما برای ماندگار شدن در ذهن مشتری و حفظ سهم بازار خود به تبلیغات خلاقانه و با کیفیت نیازمندید دراین امر میلان گیفت شما را با ارائه جدیدترین و بهترین هدایای تبلیغاتی با قیمتی مناسب و کیفیتی بی نظیر یاری می نماید و بروزترین هدایای خود را در این زمینه به شما عرضه می نماید.

هدایای تبلیغاتی میلان گیفت با دارا بودن بیش از ۵۰۰۰ هدیه تبلیغاتی خاص، نفیس، لوکس، هدایای جدید و نمایشگاهی در عین حال ارزان قیمت با تنوع بالا ، کیفیت مطلوب و بسته بندی شکیل و زیبا شما را تا رسیدن به هدف تان همراهی خواهد کرد .
کلیه اقلامی که روزانه با آن ها سرکار و دارید مثل خودکار، فلش مموری، ست رومیزی محل کار شما همه و همه جز هدایای نفیس و پرفروش میلان گیفت است.
این هدایای تبلیغاتی نظیر هدایای نفیس،صنایع دستی، فلش تبلیغاتی، ساک دستی تبلیغاتی، پاور بانک تبلیغاتی، خودکار و روان نویس تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی چرمی، هدایای مدیریتی، هدایای دیجیتال، هدایای خاص،تقویم ، لیوان و انواع ماگ،آفتابگیر ماشین، تی شرت، کیف تبلیغاتی،ست های مدیریتی،جاکلیدی وجاکارتی ارزان قیمت وهدایای ویژه بانوان، جعبه ی پذیرایی و اسپیکر تبلیغاتی می باشد.
قابل ذکر است که میلان گیفت کلیه ی امور چاپ و حک لیزر بر روی تمامی محصولات و هدایای تبلیغاتی را نیز انجام میدهد .

نقش هدایای تبلیغاتی در برند سازی

بسیاری از سازمان ها، شرکت ها و برند ها آگاه هستند که هدایای تبلیغاتی چگونه می تواند به برند سازی محصولات آن ها  کمک کند و می تواند یک مکمل تبلیغاتی بسیار عالی برای برند سازی بسیاری از مشاغل باشند. استراتژی بازاریابی در ارائه هدایای تبلیغاتی ، با نام شرکت و یا آرم شما باید بعنوان یک سرمایه گذاری و بخشی از بودجه بازاریابی در نظر گرفته شود. هدایای تبلیغاتی فقط برای شرکت هایی که در نمایشگاه های تجاری شرکت می کنند نیست ، حتی اگر ممکن است این چیزی باشد که به آن مشهور هستند. اهدای هدایای تبلیغاتی به مشتریان فعلی و بالقوه شما می تواند در امر برندسازی به شما کمک نماید، نظر آنها را در مورد شرکت شما بهبود بخشد ، به آن ها  کمک کند محصولات یا خدمات شما را به خاطر بسپارند ، باعث می شود که آنها بتوانند تعاملات بیشتری با شرکت شما داشته باشند. و این امر نسبت به سایر برنامه های تبلیغاتی ارزانتر و موثرتر هستند. هدایای تبلیغاتی برای مدت طولانی مورد استفاده مخاطبین شما قرار می گیرند. ، این امر به برندسازی سازی نام تجاری شما کمک شایانی  می کند. هنگامی که مشتریان هدایای تبلیغاتی دریافت می کنند، آنها را برای مدت طولانی نگهداری میکنند. در حقیقت ، مطالعات نشان داده است که بسیاری از افراد هدایای تبلیغاتی را به طور متوسط ​​یک سال یا بیشتر نگهداری میکنند. این امر باعث افزایش آگاهی از نام تجاری شما توسط مخاطبانتان به وسیله هدایای تبلیغاتی میشود، همچنین آگاهی آن ها  و نیز  اطرافیان  آنها را نسبت به برند شما به شدت افزایش می دهد. هدایای تبلیغاتی نظر مشتریان نسبت به شرکت شما را بهبود می بخشد و احتمال تعاملات آتی آنها را با مجموعه شما افزایش میدهد.

بازاریابی هدایای تبلیغاتی هزینه کمتری نسبت به سایر تبلیغات دارد

سرمایه گذاری در ارائه هدایای تبلیغاتی می تواند بازده بیشتری از سرمایه گذاری نسبت به سایر برنامه های تبلیغاتی به همراه آورد. انواع دیگر بازاریابی مانند تبلیغات رادیویی و تلویزیونی را می توان به راحتی فراموش کرد ضمن اینکه محصولات تبلیغاتی می توانند برای در خاطر ماندن در ذهن مخاطبین هزینه قابل توجه و کمتری به نسبت موارد ذکر شده داشته باشند ،به صورتیکه این پیام سال ها توسط مخاطبی که آنها را دریافت کرده اند قابل انتقال می باشد. زمانی که شخصی ملاحظه می کند که یک هدیه تبلیغاتی توسط دوست یا عضو خانواده ی او استفاده می شود ، ذهن شخص می تواند آن محصول را به عنوان تأیید برند شما تعبیر کند و کمک می کند تا پیام شما  را برای چند نفر به غیر از یک گیرنده ارسال کند.

انتخاب های نامحدود برای ارائه هدایای تبلیغاتی وجود دارد.

طیف بسیار گسترده و متنوعی از هدایای تبلیغاتی مختلف وجود دارد.خودکار و لیوان احتمالاً رایج ترین هدایای تبلیغاتی است ، اما در حال حاضر محصولات بسیار خلاقانه و متنوعی پا به عرصه حضور نهاده است که ، شما می توانید به راحتی مطابق با سلیقه ی مدیران و مخاطبانتان محصولاتی را انتخاب کنید که نماینده شرکت شما باشد و با برند شما ارتباط مستقیمی  داشته باشد. مضامین مختلف یا فرهنگ شرکت می تواند از طریق هدایای تبلیغاتی ارتقا یابد. به عنوان مثال ، شرکت های بیمه ای که می خواهند از مشتریان خود محافظت کنند ، می توانند محصولات ایمنی تبلیغاتی را ارائه دهند.همچنین یک شرکت مسافرتی ممکن است هدایای تبلیغاتی مرتبط با پیک نیک یا هدایای مسافرتی را ارائه دهد. شرکت هایی که فعالیت آن ها نشان دهنده اهمیت آن ها به محیط زیست است می توانند هدایای تبلیغاتی دوست دار محیط زیست، قابل بازیافت یا حتی آنهایی را که باعث کاهش اثر کربن در زمین می شوند،ارائه دهند. ما در فروشگاه جامع وب سایت میلان گیفت انواع هدایای تبلیغاتی را برای تمام مشاغل دسته بندی کرده ایم و برای هر گروه هدایای تبلیغاتی ویژه ای در نظر گرفته ایم

  • ehsan sh