طراحی سایت

طراحی سایت وب سایت

طراحی سایت

طراحی سایت وب سایت

تیم طراحی سایت اسپیناس
نشر مقالات آموزشی

۱۸ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شرکت طراحی سایت در قزوین

به دلیل تأثیر زیادی که طراحی سایت در روند پیشرفت مشاغل داشته است افراد زیادی به آن روی می آورند. و پس از دیدن رشد کسب و کار خود، مایل به ارتقاء و توسعه وب سایت خود هستند.

طراحی سایت

یکی از موارد مهمی که در طراحی سایت مد نظر افراد زیادی است پشتیبانی وب سایت است. صاحبان وب سایت ها خواهان پشتیبانی قوی از سمت شرکت طراحی سایت هستند. به این دلیل که در صورت ضعف پشتیبانی ممکن است وب سایت به مشکلات زیادی برخورد کند.

پیشنهاد ما به کسانی که به تازگی در صدد راه اندازی وب سایت هستند، این است که به دنبال شرکت هایی که با مبالغ بسیار اندک طراحی وب سایت را انجام می دهند، نباشند. این شرکت ها به این خاطر که مبلغ کمی در ازای تحویل وب سایت از شما دریافت می کنند، پشتیبانی بسیار ضعیفی دارند یا اینکه فاقد پشتیبانی هستند.

در واقع شما نباید انتظار پشتیبانی از این گونه شرکت ها داشته باشید. و هر اندازه که هزینه صرف می کنید باید انتظار خدمات داشته باشید.

پشتیبانی در طراحی سایت

پس در صورتی که خواهان خدمات پس از طراحی سایت هستید به شرکتی معتبر مراجعه کرده و با آن ها در مورد چگونگی داشتن یک وب سایت فوق العاده مشورت کنید.

طراحی سایت

شرکت های حرفه ای در امر طراحی سایت قادرند به شما پشتیبانی عالی ارائه کرده و روز به روز باعث بهبود وب سایت شما گردند. یک وب سایت ایده آل باید مرتباً آپدیت گردد، مطالب جدیدی در آن قرار بگیرد، سرعت بارگذاری آن در حد مطلوب حفظ شود و مشکلات احتمالی آن برطرف گردد.

می توان با مقداری جستجو و تحقیق شرکت های متعهد و مطمئن در این زمینه را پیدا کرده و برای بستن قرارداد به آن ها مراجعه کرد. این شرکت ها در قراردادهای خود مورد پشتیبانی را نیز لحاظ می کنند و شما می توانید از این بابت با خیالی آسوده اقدام کنید.

  • ehsan sh
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت در شرق تهران

طراحی سایت به چه دلیل؟!

آیا تا به حال به افزایش درآمد و رونق کسب و کار خود اندیشیده اید؟

طراحی سایت

آیا به تبدیل محصول تولیدی خود به یک برند مشهور فکر کرده اید؟

آیا می دانید که چگونه باید با رقیبان خود در عرصه فروش و بازاریابی رقابت کنید؟

پاسخ این سوالات روی آوردن به طراحی سایت می باشد. با داشتن یک وب سایت زیبا و کارآمد است که می توانید به میزان زیادی سود حاصل از فروش کالا یا خدمات خود را افزایش دهید.

اگر برای معرفی محصول خود از طراحی سایت کمک بگیرید، می توانید پس از گذشت مدتی آن را به یک برند مشهور تبدیل کنید. همچنین می توانید در عرصه رقابت با سایرین حرفی برای گفتن داشته باشید.

طراحی سایت

تنها در صورتی می توانید یک وب سایت عالی و قوی داشته باشید که امور مربوط به طراحی آن را به افرادی خبره واگذار کنید. این افراد معمولاً در قالب شرکت های طراحی سایت مشغول به کار می شوند که متشکل از تیمی حرفه ای و با تجربه می باشد.

طراحی سایت حرفه ای

پس از این که شما تصمیم خود را برای راه اندازی وب سایت خود گرفتید کافیست به یکی از شرکت های معتبر مراجعه کرده و در این خصوص از تجربیات و مشاوره های آن ها استفاده کنید.

پس از آن شما گرافیک مورد نظر خود را به کارشناسان شرکت گفتید، آن ها طرح شما را به صورت فایل psd آماده کرده و به شما ارائه می دهند. پس از اینکه شما طرح اولیه و ظاهر سایت را تأیید نمودید، برنامه نویسان مجموعه شروع به کار کرده و کار کدنویسی آن را انجام می دهند.

بعد از اتمام کدنویسی، سایت روی دمو بالا می آید. شما در این مرحله وب سایت خود را مشاهده می کنید و در صورتی که تمایل به تغییر آن داشته باشید، تغییرات انجام می شود. زمانی که شما گرافیکطراحی سایت آن را تأیید کنید، وب سایت روی دامنه اصلی رفته و به شما تحویل داده می شود.

  • ehsan sh
  • ۰
  • ۰

بهترین شرکت طراحی سایت در شیراز

هر وب سایت پس از تکمیل مراحل طراحی باید توسط محتوا پر شود. تولید محتوا در طراحی سایت نکته ای بسیار مهم است. به این دلیل که اگر به خوبی ایجاد شود می تواند در سئوی سایت شما تأثیر زیادی داشته باشد. در نتیجه کاربران و مشتریان زیادی را به سمت وب سایت شما هدایت می کند. و این به معنی داشتن مشتریان بیشتر و در نتیجه فروش بیشتر می باشد.

برخی از نکاتی که باید در تولید محتوا به آن ها توجه داشته باشید:

۱- کیفیت محتوا

طراحی سایت

محتوای تولیدی برای سایت باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. از دانش جدید و به روز استفاده شده و حاوی نکات جدیدی باشد. فردی که به وب سایت شما وارد می شود باید با محتوای جدید و مفیدی رو به رو شود.

برخی افراد برای تولید محتوا از مقالات به روز و مفید که به زبان انگلیسی منتشر می شوند، استفاده کرده و ترجمه آن ها را در وب سایت خود قرار می دهند.

۲- رعایت اصول سئو در طراحی سایت

برای بهبود رتبه وب سایت از نظر موتورهای جستجو، باید یک سری قوانین مربوط به سئوی سایت را در طراحی سایت خود لحاظ کنید. یکی از این موارد رعایت سئو در محتوای تولید شده می باشد.

به عنوان مثال متن شما دارای عناوینی باشد، که یک یا چند مورد از این عناوین باید حاوی کلمه کلیدی باشد. و یا اینکه پاراگراف اول محتوا باید کلمه کلیدی را در خود جای دهد.

۳- استفاده از تصاویر

طراحی سایت

هر محتوا که در طراحی سایت استفاده می شود، باید حاوی دو یا چند تصویر باشد. این تصاویر بایستی شفافیت و کیفیت بالایی داشته و به موضوع مورد بحث شما مرتبط باشند. به این نکته دقت کنید که حجم تصاویر استفاده شده نباید بیش از حدی مشخص باشند، به این دلیل که سرعت سایت را پائین می آورند.

۴- عدم استفاده از محتوای تکراری

به هیچ عنوان نباید از محتوای کپی شده از سایر سایت ها استفاده کنید به این دلیل که موتورهای جستجو به خصوص گوگل این مورد را یک نکته منفی به حساب آورده و امتیاز منفی به سایت شما می دهد.

  • ehsan sh
  • ۰
  • ۰

شرکت طراحی سایت در اراک

افراد زیادی دارای وب سایت برای مشاغل خود هستند، و افرادی نیز به دنبال سفارش طراحی سایت می باشند. ممکن است به این فکر کنید که داشتن وب سایت چه مزایا و فوایدی برای شما و کسب و کارتان می تواند داشته باشد.

انجام طراحی سایت مزایای عدیده ای دارد که در ادامه به برخی از آن ها می پردازیم:

اطلاع رسانی

طراحی سایت

همه مشاغل و شرکت ها می توانند از وب سایت خود به عنوان ابزاری برای اطلاع رسانی استفاده کنند. که این اطلاع رسانی در زمینه های مختلفی می تواند باشد. به عنوان مثال شرکتی را در نظر بگیرید که با سازمان ها و ارگان های خاصی همکاری می کند، این شرکت می تواند سابقه همکاری خود را در وب سایت شرکت وارد کرده و در معرض دید سایرین قرار دهد.

همچنین یک فروشگاه، می تواند محصولات جدید خود که قصد عرضه آن ها به بازار را دارد، در سایت خود نمایش دهد. علاوه بر این محصولات خود را در وب سایت به صورت آنلاین به فروش برساند.

فروش محصولات با طراحی سایت

طراحی سایت

ممکن است بخواهید فروشگاه خود را در شهرتان گسترش دهید، یا حتی محصولات خود را به سایر استان های کشور نیز ارسال کرده و در آن جا به فروش برسانید، در این صورت هزینه داشتن فروشگاه فیزیکی در نقاط مختلف ممکن است برای شما سنگین باشد. بنابراین شما با طراحی سایت می توانید به راحتی محصولات خود را در تمام کشور و یا حتی خارج از کشور به فروش برسانید.

در این صورت شما حتی نیازی ندارید که خودتان برای فروش وقت بگذارید و مشتری به شکل آنلاین خرید را انجام می دهد. پس در هزینه ها و زمان شما صرفه جویی می شود.

اعتبار

در چند سال اخیر طراحی سایت رواج زیادی بین افراد جامعه پیدا کرده است. زمانی که فردی قصد شراکت با شخص یا شرکت دیگری را دارد، در صورتی که مطلع شود طرف مقابل دارای وب سایت می باشد، دید بهتری نسبت به آن پیدا می کند.

طراحی سایت دارای مزایای فراوانی است و شما برای داشتن یک وب سایت فوق العاده باید به شرکت طراحی سایت حرفه ای در این زمینه مراجعه نمائید.

  • ehsan sh
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت ارزان در تهران

اگر شما نیز در فکر داشتن یک وب سایت برای کسب و کار خود هستید، و تمایل دارید هزینه این کار برای شما زیاد نباشد به چندین مورد دقت کنید. قیمت طراحی سایت باید در حد متعارفی باشد و در واقع مشتری به اندازه خدمات دریافتی خود هزینه کند. اینکه ما انتظار داشته باشیم یک سایت ارزان قیمت کارآیی زیادی برای ما داشته باشد، منطقی به نظر نمی رسد.

مشکلات در طراحی سایت

طراحی سایت

به عنوان مثال شما نمی توانید از وب سایتی که با قیمت پائین آماده و به شما تحویل داده شده است انتظار داشته باشید که سئوی خوبی داشته باشد. این به خاطر استفاده این شرکت ها از قالب های آماده است. برخی از این قالب ها دارای اشکالات و ایراداتی در کدنویسی هستند. که می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در وب سایت شما شود.

این مشکلات در کدنویسی روی سرعت بارگذاری وب سایت شما نیز اثر می گذارد و چون یکسری از کدهای غیر ضروری در آن وجود دارد حجم وب سایت بالا رفته در نتیجه سرعت سایت پائین می آید. که خود سرعت سایت نیز یکی از عوامل مهم برای موتورهای جستجو می باشد که طبق آن به سایت رتبه می دهند.

در واقع سرعت بارگذاری سایت ها اگر از ۶ ثانیه بیشتر باشد یک نکته منفی محسوب می شود و به طور معمول گوگل این سایت ها را در نتایج اولیه در جستجوها نمایش نمی دهد.

امنیت نیز مورد مهمی است که در قالب های آماده کمتر روی آن تمرکز می شود و احتمال ایجاد مشکلات امنیتی برای صاحبان آن ها در آینده وجود دارد.

طراحی سایت

همه این موارد بسیار مهم هستند و بهتر است قبل از اینکه هزینه ای هرچند کم برای وب سایت ارزان کنار بگذارید، کمی در این مورد تحقیق کرده و به شرکتی حرفه ای برای طراحی سایت مراجعه کنید. و نگران هزینه ای که برای وب سایت خود می کنید، نباشید چون در آینده بدون نگرانی در مورد سایت می توانید به سایر کارهای خود بپردازید و شاهد تأثیرات آن بر رونق کسب و کار خود باشید.

  • ehsan sh
  • ۰
  • ۰

شرکت طراحی سایت در گرگان

همین که بدون مطالعه و تحقیق به دنبال سفارش طراحی سایت باشید، کاری منطقی نیست. شما قبل از اینکه به یک شرکت برای بستن قرارداد مراجعه کنید، حتماً در این مورد تحقیق و جستجو کنید. یکی از مواردی که باید به آن دقت داشته باشید امنیت وب سایت می باشد.

طراحی سایت

در واقع امنیت سایت باعث می شود که هکرها و ربات های مخرب نتوانند به وب سایت شما آسیب برسانند. اهمیت این مسأله در همه وب سایت ها وجود دارد اما در وب سایت های فروشگاهی دوچندان می شود. امنیت سایت به نکات مختلفی بستگی دارد.

موارد امنیتی در طراحی سایت

یکی از این نکات هاست یا فضای میزبانی وب سایت می باشد. حتماً از هاستی استفاده کنید که قوی و ایمن باشد، و از اعتماد به هاست های رایگان برای میزبانی وب سایت خود بپرهیزید. هاست های رایگان یا ارزان قیمت در بیشتر موارد، دارای سخت افزارهای ضعیف و قدیمی هستند و بسیار آسیب پذیر می باشند.

اگر برای وب سایت خود از CDN استفاده کنید می توانید اطمینان بیشتری راجع به امنیت سایت داشته باشید. CDN ها سرورهایی هستند در نقاط مختلف جغرافیایی قرار گرفته اند و اطلاعات وب سایت هایی که از آن ها میزبانی می کنند را روی خود ذخیره کرده و در صورتی که شخصی وب سایت شما را باز کند، اطلاعات آن از نزدیک ترین سرور به کامپیوتر شخص وارد می شود.

طراحی سایت

در این صورت سرعت سایت شما هم بهبود می یابد. و به این دلیل که ارسال اطلاعات به صورت غیرمستقیم صورت می گیرد، امنیت وب سایت را نیز بالا می برد.

استفاده از SSL برای وب سایت نیز یکی دیگر از موارد امنیتی سایت می باشد.

نحوه کد نویسی زمان طراحی سایت از دیگر عوامل مهم می باشد که امنیت سایت را تحت تأثیر قرار می دهد. حتی ممکن است استفاده از قالب های آماده خطر هک کردن سایت را افزایش دهد.

استفاده از پسوردهای قوی برای پنل مدیریتی سایت، راه دیگر افزایش امنیت آن است. در انتخاب پسورد بهتر است از اعداد، حروف کوچک و بزرگ و سایر کاراکترها مانند علامت پوند یا دلار نیز استفاده کنید.

  • ehsan sh
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت در ارومیه

در امر طراحی سایت، گزینه های مختلفی دخیل هستند، یکی از آن ها انتخاب دامنه برای وب سایت است. در زیر به نکاتی که باید آن ها را برای انتخاب دامنه در نظر بگیرید آورده شده است:

طراحی سایت

  • مرتبط بودن با نام شرکت

بهتر است نام دامنه سایت با اسم شرکت یا برند محصولات شما هماهنگی داشته باشد. و بیان کردن نام سایت، برند شما را به یاد بیاورد. به عنوان مثال اگر شخصی بخواهد برای کتابفروشی خود، طراحی سایت داشته باشد، اگر از کلمه book در دامنه خود استفاده کند، ارتباط آن با موضوع کاری بیشتر خواهد شد.

  • کوتاه و ساده بودن

نام دامنه وب سایت شما حتی الامکان باید کوتاه باشد، و سعی شود از عبارتی ساده که به خاطر سپردن آن راحت باشد، استفاده شود.

  • تلفظ راحت

دامنه ای انتخاب کنید که تلفظ آن آسان باشد، به این دلیل که هنگام معرفی سایت به مشتریان، باید بتوانید به راحتی آن را منتقل کنید.

  • در دسترس بودن دامنه

به این نکته دقت کنید که ممکن است دامنه مد نظر شما قبلاً ثبت شده باشد، در این صورت می توانید با اعمال تغییراتی در آن، دامنه را به ثبت برسانید.

  • معنی دار بودن دامنه

تا جای ممکن سعی کنید دامنه سایت شما معنی دار باشد. از گذاشتن حروف به شکلی رمز گونه که تنها برای شما قابل فهم است خودداری کنید.

پسوندهای متداول

طراحی سایت

هر دامنه دارای یک پسوند می باشد، این پسوندها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام معنی و کاربرد خاصی دارد. در ادامه به رایج ترین آن ها اشاره می کنیم:

  • پسوند .com

رایج ترین و پر کاربردترین پسوندی که استفاده می شود .com می باشد. این پسوند مخفف commercial به معنی تجاری می باشد. بیشتر برای شرکت های تجاری و فروشگاه های الکترونیک استفاده می شود. البته باید گفت که این پسوند مصارف غیر تجاری نیز دارد.

  • پسوند .org

پسوندی مخصوص ارگان های دولتی، سازمان ها و مؤسسات می باشد. این پسوند معمولاً برای سایت هایی که استفاده تجاری ندارند، استفاده می شود. مانند آدرس وب سایت سازمان سنجش که sanjesh.org می باشد.

  • پسوند .net

Net مخفف network می باشد. از این دامنه برای شرکت های خدمات اینترنتی و اطلاع رسانی استفاده می شود.

البته تعداد پسوندهای مورد استفاده برای دامنه ها بسیار زیاد می باشند. که شما باید در زمان مراجعه برای طراحی وب سایت، در انتخاب آن دقت کنید به این دلیل که هر کدام از آن ها کاربرد متفاوتی دارند.

  • ehsan sh
  • ۰
  • ۰

شرکت طراحی سایت در یزد

در صورتی که تمایل دارید یک طراحی سایت داشته باشید، ممکن است به علت کم بودن تجربه در این زمینه به سمت افرادی تازه کار یا سودجو بروید. این گونه اشخاص شما را با وعده هایی مانند دریافت هزینه های پائین، و سرعت زیاد در تحویل سایت شما را به سمت خود جلب کنند.

باید دقت کنید که درصد زیادی از این گونه افراد یا شرکت ها، عمدتاً به دلیل پائین بودن کیفیت خدماتی که ارائه می کنند، می توانند همچین ادعای داشته باشند.

مهم اینجاست که شما می خواهید از سایت خود برای سال های متمادی استفاده کنید، وب سایت شما باید قابلیت ارتقاء را داشته باشد و از پشتیبانی خوبی بهره بگیرد. وگرنه به هیچ عنوان نمی تواند کارایی مد نظر شما را داشته باشد.

مشکلاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید را در زیر عنوان می کنیم:

  • مشکلات امنیتی

برخی سایت های به خصوص سایت های فروشگاهی در خطر حمله ربات ها یا هکرهای حرفه ای و مخرب هستند. در صورت عدم دقت در انتخاب شرکت طراحی سایت، احتمال این خطر برای وب سایت شما نیز وجود دارد. تأمین امنیت سایت یکی از نکات بسیار مهم می باشد.

طراحی سایت

  • سرعت پائین سایت

سایت های زیادی را مشاهده می کنیم که سرعت بارگذاری صفحه اول آن ها به شدت پائین بوده و ممکن است از صبر کاربری که به سایت وارد می شود، خارج باشد. و کاربر بدون دیدن صفحات سایت شما آن را ببندد.

  • دشواری کار با پنل مدیریتی

در صورتی که شما از قبل با طراحی سایت و کار با پنل مدیریتی آن آشنایی نداشته باشید، ممکن است کار با آن برای شما دشوار باشد. در نتیجه شما برای قرار دادن محتوا در سایت خود با مشکل مواجه خواهید شد. و نمی توانید سایت خود را به روز رسانی کنید.

  • عدم طراحی سایت به صورت ریسپانسیو

طراحی سایت

برخی شرکت های طراحی سایت که در ازای کار خود مبلغ ناچیزی را از شما دریافت می کنند، معمولاً نسخه موبایل آن را طراحی نمی کنند و وب سایت شما روی گوشی موبایل و تبلت به خوبی نمایش داده نمی شود.

و از آن جا که تعداد زیادی از کاربران با تلفن های همراه خود قصد بازدید از سایت شما را دارند، نمی توانند به راحتی از قسمت های مختلف آن استفاده کنند و احتمال خروج سریع آن ها از وب سایت شما بسیار زیاد است.

پیشنهاد ما به شما، مراجعه به شرکت های با تجربه طراحی سایت و دادن سفارش به آن ها است. در این صورت است که با خیالی آسوده به سایر امور خود راجع به وب سایت می پردازید.

  • ehsan sh
  • ۰
  • ۰

شرکت طراحی سایت در کرج

داشتن یک طراحی سایت حرفه ای می تواند فواید زیادی برای شرکت یا فروشگاه شما داشته باشد. کسب و کار و حرفه شما را به میزان قابل توجهی رونق می بخشد.

در زیر به چند مورد از مزایای طراحی سایت می پردازیم:

  • اعتبار بخشی به شرکت یا فروشگاه شما

طراحی سایت

افرادی که با سیستم های اینترنتی آشنایی دارند، داشتن وب سایت را یک مزیت و اعتبار برای شرکت شما یا فروشگاه تان به حساب می آورند. شما با دادن نشانی وب سایت خود می توانید دید مشتریان را نسبت به خود مثبت کرده و تمایل آن ها برای همکاری با خودتان را افزایش دهید.

  • افزایش فروش و رونق در کسب و کار

برخلاف چندین سال قبل که مردم با دنیای مجازی و اینترنت غریبه بودند و نمی توانستند ارتباط برقرار کرده و اعتماد کنند، اخیراً درصد زیادی از افراد نمی توانند بدون اینترنت کارهای خود را انجام دهند. اکثر خریدهای خود را به صورت اینترنتی و آنلاین انجام داده و محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل می گیرند.

پس اگر شما نیز از یک طراحی سایت برای شغل خود کمک بگیرید، می توانید شانس خود را برای رقابت در بازار و جلب مشتریان بیشتر، افزایش دهید.

  • تلبیغ کار به صورت تمام وقت و دائمی

ممکن است از تبلیغات به شکل پخش تراکت، یا چاپ بنر و نصب آن در مکان های مختلف خسته شده باشید. اگر یک وب سایت برای خود داشته باشید، کار تبلیغ برای شما در ۲۴ ساعت شبانه روز، و هفت روز هفته انجام می شود. بدون اینکه از شما وقت و انرژی بگیرد.

  • راحتی در جذب نیروی کار

طراحی سایت

اگر در حرفه خود به دنبال جذب افرادی برای کار هستید، داشتن وب سایت می تواند به شما کمک کند. به این نحو که شما تنها با دیدن رزومه افراد، در صورت داشتن معیارهای شما، می توانید آن ها را به محل کار خود دعوت کرده و با آن ها مصاحبه کنید. نیازی به این نیست که از ابتدا برای تمام اشخاص وقت بگذارید.

  • معرفی شرکت یا کالای شما در سراسر دنیا

در صورتی که از طراحی وب سایت دو زبانه یا چند زبانه استفاده کنید، می توانید حرفه خود را در کل دنیا تبلیغ کنید و حتی مشتریانی را از جاهای مختلف به سمت خود جلب کنید.

  • ehsan sh
  • ۰
  • ۰

شرکت طراحی سایت در رشت

امروزه بیشتر صاحبان مشاغل بزرگ و حتی کسب و کارهای کوچک، به سمت داشتن ارتباط در دنیای مجازی روی آورده اند. به این دلیل که تأثیرات آن را در رشد و پیشرفت سایر همکاران و رقبای خود مشاهده کرده اند. طراحی سایت نیز یکی از روش های ورود در دنیای بزرگ اینترنت محسوب می شود.

افرادی که به دنبال یادگیری و آموزش طراحی سایت هستند، می توانند از راه های مختلفی این کار را بیاموزند. راه های یادگیری متفاوتی وجود دارد که ما در زیر به چند مورد آن اشاره می کنیم:

  • تحصیلات آکادمیک

تحصیلات آکادمیک

بخش بیشتری از برنامه نویسان و افرادی که طراحی سایت انجام می دهند، از طریق آموزش هایی که در هنرستان ها و به دنبال آن در دانشگاه ها می بینند، خود را آماده می کنند. این اشخاص مراحل مختلف یادگیری را از معلمان رشته کامپیوتر و یا اساتید دانشگاه آموزش می بینند.

می توان گفت که آموزش های این چنینی بسیار کلی بوده و به شکل تخصصی وارد مقوله خاصی نمی شوند. بهتر است این گونه افراد در کنار درس هایی که در دانشگاه می گذرانند، به دنبال دروه های تخصصی در آموزشگاه ها نیز باشند.

  • آموزش طراحی سایت در آموزشگاه ها

تحصیلات آکادمیک

دسته دوم کسانی هستند که تحصیلات دانشگاهی نداشته و به دلیل علاقه شخصی خود وارد این مسیر می شوند. و به این دلیل که گذراندن دوره های آموزشی در دانشگاه نسبتاً زمان بَر می باشد، تصمیم می گیرند که مهارت طراحی سایت و برنامه نویسی را در آموزشگاه های آزاد پشت سر بگذرانند.

در این دوره ها به این دلیل که معمولاً آموزش ها به صورت کاربردی و پروژه ای صورت می گیرد، فرد پس از اتمام دوره تا حد زیادی آمادگی ورود به محیط کار را پیدا خواهد کرد.

  • یادگیری به شکل خودخوان

افرادی نیز هستند که با جستجو و سرچ در سایت های علمی مربوط به طراحی سایت، آموزش را فرا می گیرند. دیدن فیلم های آموزشی و مطالعه کتاب ها در این زمینه می توانند کمک کننده باشند. اما بهتر است برای کسب نتیجه بهتر، از دوره های آموزشی نیز استفاده شود.

در مجموع می توان گفت تمام این روش ها مفید بوده و اگر به درستی استفاده شوند، می توانند فرد را در رسیدن به هدف یاری رسانند که بستگی به میزان علاقه و پشتکار شخص نیز دارد.

  • ehsan sh